BannerFans.com Sports Videos Our site is at APN Greece Directory Create your own banner at mybannermaker.com! 'Create create your own banner at mybannermaker.com!

21 Αυγ 2010

Με το δεξί...

Τσακάλια τις καλημέρες μου…

Όπως βλέπετε η νέα προσπάθεια αποδίδει καλά χάρη στη έμπειρη μύτη του βομβιστή μας που μυρίζετε τις «στραβές» από μίλια... Οι δικές μου προτάσεις θα είναι για πιο low profile παίκτες ώστε να υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα! Πάμε λοιπόν να σκαλίσουμε το κουπόνι και να δούμε ένα – ένα τα παιχνίδια που μου έκαναν κλικ!


1. Αμβούργο Vs Σάλκε

Σαφώς ανώτερο το Αμβούργο με πιο ποιοτικούς παίκτες απέναντι σε μια προβληματική Σάλκε που δυσκολεύτηκε να κερδίσει την Άαλεν, ομάδα Γ κατηγορίας, η όποια έπαιζε από το 18’ με παίκτη λιγότερο για το κύπελλο. Πάμε με τον άσσο σε καλή απόδοση.

Σημείο : 1

Απόδοση (ΟΠΑΠ) : 2,2

2. Τίγκρες Vs Σάντος Λαγκούνα

Σταθερή απόδοση από πλευράς γηπεδούχων αλλά στα εντός είναι κάπως αγχωμένη πράγμα που κατά τη γνώμη μου θα εκμεταλλευτεί η Σάντος, η οποία είναι υπερβολικά καλή στις αντεπιθέσεις, πράγμα που την φέρνει στη πρώτη θέση του πρωταθλήματος χωρίς καν ισοπαλία! Διπλό με ρίσκο!

Σημείο : 2

Απόδοση (ΟΠΑΠ) : 2,65

3. Γκρόιτερ Φίρτ VS Καρλσρούη

Ένα θα πω…. με το ζόρι κατεβάζει ενδεκάδα η Καρλσρούη καθώς θα λείπουν οκτώ παίκτες της! Ζόρικα τα πράγματα για τους φιλοξενούμενους!

Σημείο : 1

Απόδοση (ΟΠΑΠ) : 2,1

Αυτά τα ολίγα από μένα… καλή τύχη στις επιλογές σας παικταράδες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλεις αναρτησεις